Celem poniższych treści jest wprowadzenie w zagadnienia omawiane w książce „SPRZEDAŻ- jak podwoić efektywność”. Poznasz w niej kompletną strategię – podwajające zysk spójne, logiczne i dopasowane do polskiego rynku know-how efektywnego kontaktu i sztuki rozmowy handlowej z klientem.
Gdzie tracisz zysk
Różnica w wynikach sprzedawców, handlowców i przedstawicieli handlowych, w ramach tej samej firmy, bywa nawet czterokrotna. W ramach branży – dziesięciokrotna. Poznaj, który typ sprzedawców jest najefektywniejszy oraz jakie są przyczyny słabej efektywności sprzedaży u pozostałych.
Posłuchaj o negocjacjach od strony odcieni ich praktycznego stosowania. Jakie jest ich miejsce w procesie sprzedaży, jakie niebezpieczeństwa czyhają na sprzedawców pomijających ten zakres kompetencji oraz jak się ma etyka w sprzedaży w konfrontacji z szeroko stosowaną manipulacją.
TRUDNE PYTANIA
88% sprzedawców, handlowców i przedstawicieli handlowych nie precyzuje potrzeb klienta. Poza podstawowymi pytaniami typu „W czym mogę pomóc?” lub „Co panią/pana interesuje?” nie zadają innych pytań. Rozmowa polega więc głównie na udzielaniu klientowi informacji w dużo szerszym zakresie, niż interesujący klienta towar. Z tego powodu, często pojawiają się trudne dla sprzedawców pytania. Poznaj źródło i powód ich zadawania.
Kompletny zestaw i plan pytań koniecznych w rozmowie sprzedażowej, włącznie z pytaniami generującymi u klienta pozytywne emocje zakupowe (pomagające sprzedać „tu i teraz”) jest szczegółowo opisany w przedstawianej na stronie książce „SPRZEDAŻ – jak podwoić efektywność. Etycznie, bez dodatkowych kosztów, przy mniejszym nakładzie pracy”.
TELEMARKETING
ENERGIE SPRZEDAŻY
Na konkurencyjnym rynku, w warunkach spowolnienia gospodarczego, żadna firma nie może sobie pozwolić na niską efektywność sprzedaży. A niestety, według badań, aż 83% sprzedawców, handlowców i przedstawicieli handlowych w Polsce ma w tym obszarze niskie lub mocno przeciętne umiejętności.
Różnica w wynikach sprzedawców w ramach jednej firmy bywa czterokrotna, a w ramach tej samej branży nawet dziesięciokrotna. Określa się to patologią w pionie sprzedaży i wpływa bezpośrednio na niską efektywność sprzedażową firm.
Poznaj, jaka energia dominuje w kontakcie struktur sprzedaży z klientem, a jaka powinna dominować w warunkach konkurencyjnego rynku. Jak robić to skutecznie dowiesz się z omawianej na stronie książce: „SPRZEDAŻ – jak podwoić efektywność. Bez dodatkowych kosztów i przy mniejszym nakładzie pracy”.
FIRMOWE CZYNNIKI EFEKTYWNOŚCI
Jak w firmie zapewniać wysoką efektywność sprzedaży – stabilny zysk, rentowność i produktywność.
„Firmowe czynniki wpływające na efektywność sprzedaży”, to fragment projektu „Jak w pełni wykorzystywać szanse sprzedaży”. Kompletne know-how, przedstawiające tajniki prowadzenia efektywnej rozmowy z potencjalnym klientem, przedstawiono w prezentowanej książce: „SPRZEDAŻ. Jak podwoić efektywność. Etycznie. Bez dodatkowych kosztów. Przy mniejszym nakładzie pracy.”
TOP HANDLOWIEC
Warto być Top Handlowcem. To super pomysł na radzenie sobie we wszechobecnym dzisiaj chaosie.
👉 Top Handlowiec nie jest zawodem – to kompetencja niezbędna dzisiaj do radzenia sobie w wielu obszarach życia. Bez względu na to, jakie masz wykształcenie i jaki zawód wykonujesz. Posłuchaj, jak umiejętność dogadywania się z innymi może ci pomóc w efektywnym realizowaniu zawodowych i osobistych planów i zamierzeń.
☝ „Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie” (Peter Drucker)
ETYKA w SPRZEDAŻY
Etyka w sprzedaży jest tym, co odróżnia zysk od wyzysku. Jej respektowanie utrwala pozycję i kondycję firmy – głównie poprzez jej wpływ na poziom zamówień i na wzmacnianie lojalności klientów (rynku). Uspokaja to bieżące działania i stabilizuje poziom zysku, wymagany dla rozwoju firmy w długim okresie.
Dbajmy o etykę w sprzedaży, a zyskowi oddajmy należny mu szacunek. Jak realizować to w działaniach sprzedażowych przedstawia know-how opisane w omawianej na niniejszej stronie książce: „SPRZEDAŻ. Jak podwoić efektywność. Etycznie, bez dodatkowych kosztów, przy mniejszym nakładzie pracy”.