Przeczytaj opinie czytelników - zarządów firm i sprzedawców

Polecam, jestem w trakcie czytania, jest "moc".
Piotr Kozina
CEO at Grupa PSB Handel S.A.
Książka niewątpliwie godna szczególnej uwagi tak dla kadry zarządzającej (nie tylko sprzedażą) jak i dla każdego świadomego sprzedawcy, który chce doskonalić swoje umiejętności handlowe.
dr Tomasz Budziak
Regional Director – Group Companies, Board, SOUDAL
Krzysztofie z wielką dumą i zadowoleniem odebrałem dzisiaj twoją nową książkę traktującą o sprzedaży. To będzie moja lektura na najbliższe wieczory i zapewne inspiracja do rozwoju. Gratuluję.

Krzysztof, it was with great pride and satisfaction that I received your new book about sales today. This will be my reading for the coming evenings and probably an inspiration for development. Congratulations.
Piotr Uranowski
Członek Zarządu Keller Poligrafia Dla Przemysłu
Nareszcie jest! 😉 Gratuluję publikacji i polecam książkę, pozostającego z nami w stałym, wartościowym kontakcie, Absolwenta studiów EDBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Zachęcamy do lektury publikacji autorstwa Krzysztof Fiech, EDBA - Absolwenta studiów Executive Doctor of Business Administration w Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk i gratulujemy wydania tego praktycznego opracowania.
Aneta Jasińska, MBA
Zastępca Kierownika Działu Dydaktycznego INE PAN
Przez wiele lat miałem wielką przyjemność współpracować z Krzysztofem i firmą Toptrade. Wiele zespołów, którymi kierowałem skorzystały z jego umiejętności i wiedzy opartej na wieloletniej pracy na stanowiska sprzedażowych i menadżerskich. Polecam lekturę tej książki Sprzedawcom, Handlowcom, Przedstawicielom Handlowym, ale także Menadżerom i Właścicielom firm. Takie słowa jak etyka, empatia, sprzedaż, wartość, rentowność oraz Klient nabierają innego znaczenia. 
Jarosław Szalpuk
Dyrektor Sprzedaży Inwestycyjnej SIT Selena Industrial Technologies Sp. z o.o.
Obowiązkowa lektura dla ludzi podchodzących na poważnie do sprzedaży.
Rafał Brzyski
Operations, Service & Logistics Director
O kurde, ale mam dzisiaj święto!

Oto dostałem niespodziankę, o której już w sieci słyszałem, że jest ŚWIETNA. To książka mojego kolegi Krzysztofa Fiecha o podwojeniu efektywności. Dedykacja wiele tłumaczy, bo byłem na samym początku jego kariery jako pierwszy klient. No i po 25 latach przyszła pora się tym nacieszyć! Dobro wraca?
Krzysztof Szymanowski
Founder, CEO, Dynamic / Nanomax
Polecam, to mój mentor, który wprowadził mnie na wyższy poziom handlu. Dzięki, Krzysztof.
Dariusz Brachaczek
Właściciel w: Firma Handlowa Dariusz Brachaczek
Książka "SPRZEDAŻ jak podwoić efektywność" Krzysztofa Fiecha jest doskonałym podręcznikiem zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla doświadczonych profesjonalistów.

🚀 Dla tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą, książka stanowi bogaty w wiedzę i praktyczne wskazówki przewodnik. Dzięki niej poznają oni podstawy sprzedaży, dowiedzą się jak budować relacje z klientami i skutecznie negocjować. 🚀 Doświadczeni handlowcy znajdą w książce wiele cennych informacji, które pomogą im w dalszym rozwoju i doskonaleniu swoich umiejętności. 🚀 Z perspektywy zarządzania sprzedażą książka jest również cennym źródłem wiedzy. Szefowie zespołów sprzedażowych znajdą w niej wiele wskazówek, jak skuteczniej zarządzać swoimi pracownikami i poprawić efektywność ich pracy.

Polecam tę książkę wszystkim, którzy są zainteresowani budowaniem kompetencji sprzedażowych, zarówno u siebie, jak i w swoich zespołach sprzedażowych.

Na marginesie, polecam tę książkę zarówno dlatego, że jest ona doskonałym materiałem dydaktycznym, jak i dlatego, że napisał ją wspaniały człowiek i mistrz sprzedaży Krzysztof Fiech, EDBA. Jego książka jest pełna praktycznych wskazówek, które pochodzą z jego wieloletniej pracy w sprzedaży.
Karol Brylowski
Dyrektor ds. sprzedaży inwestycyjnej, BAT Sp. z o.o.
Książka Mistrza Sprzedaży, Krzysztofa Fiech. Polecam całym sercem 💗
Red. Elżbieta Jachymczak
Dziennikarka ekonomiczna, wydawca, redaktor naczelna Business Intelligence, Mentorka biznesu. Ekspert DIMAQ PROFESSIONAL.
Krzysztof Fiech, dziękuję Ci za tę mega wartościową książkę. Dopiero za trzecim podejściem, w samolocie na spokojnie mogłem przestudiować ją dokładnie. Dwa razy zaczynałem ją czytać w tak zwanym "między czasie" i uznałem, że to nie ma większego sensu, że tej treści nie da się przyswoić w "między czasie". Po pierwszym i drugim rozdziale wiedziałem, że to nie jest kolejna książka "jak sprzedawać garnki stosując milion technik manipulacji", tylko jest podręcznik dla każdego handlowca i to bez znaczenia, na jakim etapie rozwoju w swoim fachu się znajduje. Od razu czuć lata doświadczeń w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą.

Dla mnie osobiście ta książka została numerem jeden ze wszystkich, jakie przerobiłem w swoim życiu, polecam ją wszystkim, którzy swoją karierę wiążą z handlem lub obsługą klienta. Biblia handlu, jeszcze raz dziękuję za tą wartość..
Michał Sidor
Kierownik Regionu Sprzedaży
Może to dziwne, ale mam takie same wnioski i odczucia jak Pan Michał Sidor 👍
Jarosław Szalpuk
Dyrektor Sprzedaży Inwestycyjnej / Direct Sales Director / SIT Selena Industrial Technologies Sp. z o.o.
Ta książka to fundament wiedzy i umiejętności każdego handlowca i sprzedawcy. Powoli zaczynam kończyć czytanie i chyba wrócę do aktywnej sprzedaży – prawdziwy zawód handlowca to sposób na życie, nie tylko na zarabianie. 😊
Marek Waberski
Podróżnik, Inwestor, Autor książki „Zacznij Żyć na 100%”
Serdecznie polecam. Nareszcie coś naprawdę wartościowego w zalewie tych wszystkich poradników jak być pięknym, młodym i bogatym w sześć dni.
Elżbieta Kleiner
Owner at „El-Pack” Pośrednictwo Handlowe Eksport – Import
Wiedza, doświadczenie, cenne wskazówki i praktyka zebrane w jednej książce. Krzysiu, serdecznie gratuluję i dziękuję, bo Twoje szkolenia były częścią mojego sukcesu.
Jolanta Bartczak
Właścicielka Firmy AVITA Jolanta Bartczak
Znam Krzysztofa niezbyt długo, ok. 10 lat, i pamiętam dzień, w którym Go poznałem, bo w 6 godzin zmienił moje sześć lat Akademii  Ekonomicznej i 24 lata doświadczeń, i za to jestem mu wdzięczny.

Jestem przedsiębiorcą od 1990 roku, a od 10 lat konsultantem finansowym i inwestycyjnym i przez te lata nauczyłem się, że takich szkoleniowców jak Krzysztof jest mało.  

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to wiesz, że sprzedaż nie jest ważna w firmie, jest najważniejsza i dlatego powinieneś kupić tę książkę w tylu egzemplarzach, żeby starczyło dla Ciebie, bo nie tylko Twoi handlowcy dowiedzą się, jak lepiej sprzedawać, ale i Ty dowiesz się, jak polepszyć działalność całego przedsiębiorstwa.

Kupcie, przeczytajcie, a będziecie prosić o jeszcze.
Andrzej Wawrzkowicz
Firma "OSKAR" Andrzej Wawrzkowicz